Tuesday, January 20, 2009

sukan AADK di Universiti Malaya

Baru2 ni AADK malaysia telah membuat sukan kat universiti malaya.aadk satu malaysia terlibat.so aku pn menyibukkan diri untuk sertai game yang dianjurkan ni.So sudah semestinya sukan yang aku nak sertai mestilah futsal hehe..dengan hasil usaha dan sedikit skill2 aku yang hampeh-hampeh ada 2 aku terpilih untuk sertai team futsal aadk Perlis.men keeper lak 2.pergh sakit badan aku.minat pnya pasai aku xkisah la....disebabkan aku xla minat sgt bergambar,jd sikit jelah gbar yang boleh aku tunjuk kat cni.Itupun gambar2 kandid je.kalu tangkap betul2 dah lama aku blah haha...

Ni sarapan pg sebelum game.mknan yang diberikan ni perghh.. leh tahan la xsedapnya.so keputusan yang aku buat xpayah makan hehe(padan muka aku lapaq)..

Ni game first team aku..tgk lah aku jd keeper mcm mana.Bola pn takut nak mai kat aku haha..game ni kami lawan ngan wilayah..disebabkan dpa tuan rumah so team aku dah berpakat xnak menang game ni kang dpa malu plak ye x..jadi kami seri je ngan dpa 3-3.aku bukan telepas 3 bijik gol 2,tapi saja aku lepaskan sebab coach aku kata kalu hang xlepaskan,game seterusnya jangan main dah...haha bleh mcm 2?

Mr ganesan,tmbalan komandan p.serenti bkit chabang,muka ganas siot.kata2 semangat diberikan olehnya..dan aku seperti biasa buat2 memberi perhatian sepenuhnya haha..penat siot

setelah 3-4keping gambaar aku diamik,so ni aku pandailah cikit nak posing tgk kamera hehe...ok na..

setelah berhempas pulas lebih kurang 3 hari akhirnya team kitaorang berjaya setakat peringkat suku akhir je hehe....traning kurang kot.tp team perlis yang satu lagi dapat tempat ke3.so kat mana salahnya??traning sama2,letih sama2 tapi dpa dapat jugak no3...hurrmmm.selepas post mortem dibuat akhirnya kami tau pasai pa kami kurang berjaya seperti team satu lg...jeng2.ops xpalah lain kali jelah aku cakap pasai pa.lu pikirlah sendiri...da












2 comments: