Tuesday, January 13, 2009

Mana dApat nama ahmandapomen tu...

Hehe...nak gelak jap.tgah2 dok ym ngan k.bok td dia ada tnya mana hang dapat nama ahmandapomen ni??pasai pa nama ni?

ni cerita zaman sekolah2 dulu lakan.zaman budak2 tp xla kebudakan sgt.belas2 mcm 2la.masa tu kawan2 aku banyak nak jadi mat rempit(kononnya la).tp syok2 jela.

sebelum bekonvoi kemana-mana dgn moto-moto cup masing2 tu pada malam2 buta or hari mingu,tempat untuk berkumpul semestinyalah umah pak hasan kat taman uda nun...

Bila dah melepak ramai2 ngan moto masing2 tera nak tungu aku siap,umah mak bapak akuni dah jd mcm bengkel ah tan la pulak(bengkel moto kat pekan aloq staq yang selalu memba aku perabih duit buat moto konon2 nak bg laju tp hampeh..)...

Dah lama dpa dok mai melepak 2,dpa dah start pangei aku ahman.lpas 2 da mulut parit mana tah p gatai menambah plak jd pomen.so dari citu lah termetrailah nama aku skang ni ahmandapomen....


hurmm...g2 la cikit-cikit.paham dah no :-)

1 comment: