Tuesday, January 27, 2009

KeceWaa....

Dgar tajuk pn dah xbestkan ye x??...pnya la aku nak ligan duit untuk nak awin ni sampai aku terlepas peluang bersuka ria bersama family..masa aku bekerja ngan 7e aku dulu 2 mmg jarang berkesempatan nak enjoy ngan family2 aku ni,so skang bila dah jd gvment servent ni,aku lak p cari peluang untuk tidak dapat sertai aktiviti yang diaadakan ni...cdhkan.
Menyesal pn ada,rasa xbestpn ada.baru2 ni diorang anjurkan perjalanan pergi berkelah.wahhhh best 2.aku dah la suka mandi manda ni...Tp aku xtau projek ni so aku telah melakukan kekejaman pada jiwa aku ni.ada ke aku p semawa diriku ini untuk bertugas pada hari raya gong xi fachai baru2 ni...Patut x??dah la operasi dekat sempadan siam.jauh 2,dpa p bekelah kat bukit hijau...bertmbah2 jauh.dpa jumpak bukit hijau aku lak???"siam perut hijau" haha..
Tapi aku terpaksa memujuk hati akuni yang dpa p ari 2 xseronok sebab aku xada.2 yang sebabkan anak menakan aku sowang 2 jatuh pengsan haha....tapi mak aku cakap semalam dia pengsan sebab terlampau seloonot.....hurmmm wwwaaaaaaaaaaaa

2 comments:

  1. memang tak best pun sebab aku pun takdak. sapa kata best??? Kalau aku ada baru best...apa lah hang. sapa pengsan wei sapa? awat mak tak habaq kat aku pun?hehehe

    ReplyDelete
  2. sapa lagi anak bang ain la si wani 2.pnya best mandi sampai pengsan haha..

    ReplyDelete