Tuesday, January 13, 2009

Rayuan engkau Xdilayan....paham No

ni cite ni jadi masa aku tahan sowang budak masa operasi bersama jpj baru2 ni untuk tahun baru.Budak ni muda la sangat baru umoq 19 tp positif morfin beb..
muka jernih,ada nur dimukanya tp perangai mcm setan.rantai penuh kat badan.cakap ngan owang pn lbh kurang je mula2 tu.lpas aku amik urin dia je terang2 positif aku gari terus la.lpas 2 dok merayu tolong la bang,tolong la bang...siap nak nangis lg.apahal...
pandai buat pandai la tangung ye x.dah 2 lak siap xnak ngaku lagi amik menatang 2.cakp bukan2.mau aku sepak je budak 2.umoq muda perangai mcm pa lg tah.
aku kesian jugak tgk budak2 melayu skang ni.bila aku tnya pasai apa amik menatang ni...nak tau pa dia ckap??saja suka2 nak try rasa mcm mana..patut ke jawap g2??len kali jawap la saja je nak test mati mcm mana.kalu rasa nak mati 2 sakit maybe len kali xnak buat dah..kalu dia jawap g2 sedap jgk aku dengar..
Budak ni kami tahan kat lokap polis.esoknye bawak la p mahkamah...
Bapak dia mai dok bising2 kat dia..kata aku tembak budak ni ngan senapang patah la apala.dok ulang2 ayat 2 je.patutnye bapak dia 2 yang patut ditembak dulu ngan meriam yang dpa guna dok serang orang palestin 2 kan kan..kurang cerdik betul pnya bapak.anak sendiri da masalah hang xmau jaga.bila dah kena tangkap baru nak bising2.apahal.bising kat mahkamah lak 2.rasa mcm aku lak yang disalahkan sebab tangkap anak dia 2.
len kali jaga la ank2 elok-elok.ni anak sekolah pn sampai tingkatan 1 je.dok biaq merayau2.nak kata bapak xsenang nak sekolahkan anak xla pulak.bapak tukang buat umah.duit banyak jugak aku tgk.mejistret kata kalu nak jamin budak 2 kena rm500.tgk senang2 je dia nak wak kuaq duit..so pahal yang anak 2 x p sekolah plak..patut ke..buduh betull.geram aku.anak ngan bapak sama naik...

No comments:

Post a Comment