Thursday, February 5, 2009

leWat...

Todayy..jumaat,so masa berkerja teramatlah singkat..
tp masa untuk rehat ni terasalah amatnya panjang haha.aku dah mengantuk bangat ni.
dah la pg td mai opis x punch.maunyer x sampai opis pn dah pukul 8.40 hehe.ceritanya mcm ni.rini aku mai keja bawak keta my brother sbb dia dah ada kat perlis ni ngan bini dia,smlam dia tido umah mak mentua dia.so rini dia mai keja nek keta kelisa dialah,aku amik keta saga dia 2 mai keja.kalau aku nek pesona rini,bapak aku x p smyang jumaat la plak..bedosa la aku kan kan kan...
Nak dijadikan cerita aku tetingal kunci keta abang aku ni dalam keta pesona aku,awal2 pg td bapak aku nek pesona p masjid.selalunya pkul 7lbey2 dia dah sampai umah,,tp rini tungu pnya tungu pkul 8pg td baru dia balik...huhu
Bayangkan pkul8dari aloq staq aku nak betolak ke perlis...mau aku xsampai opis 8.40.aku masuk keja pkul 8.30,dah terlewat 10minit hehe...jdnya aku xpunch la rini.dah la bawak keta mcm hawaq(paham x apa)...lth badan ni ngantuk..aku kira pkir skang ni rehat kang nak p umah sewa hadri lena ....
Lpas jmaat kang,abang razak wat kndri dapat anak baru hehe nyum nyum..tapiiiiiiii lauknye kambing...hehe mana aku makan.mcm mana ni???aku doakan adalah lauk lain untuk aku kang hehe

1 comment:

  1. owh... mai lewat tak punch...
    ni upanya qoje dye...
    hehehe...

    ReplyDelete